Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 1 czerwca 2014

JaMajka na Dzień Dziecka :)


Z okazji Dniu Dziecka postanowiłam oprawić pewne stare zdjęcie mojej, jakże już "dorosłej", (prawie) siedmiolatki :) W tle zdjęcia widać moją rękę, podtrzymującą mojego małego łobuza, który oto SIEDZI PO RAZ PIERWSZY :) Jak widać po minie, Maja była zachwycona tą chwilą - i ten właśnie zachwyt skłonił mnie, aby użyć tego zdjęcia do wykonania maleńkiej ramki "tagu".


Wykorzystałam bazę wyciętą z tektury za pomocą wykrojnika Tima Holtza, zaś do oprawy posłużyły mi przepiękne, jasne, pastelowe papiery Dear Lizzy. Z części papieru zrobiłam małe wiatraczki, zaś pozostałą część rozmieściłam w różnych punktach ramki, stanowią wesołe tło dla napisów i elementów ozdobnych.
Napisy pochodzą z zestawu chipboardów All I ever i świetnie oddały emocje, które chciałam "zamknąć" w tej rameczce.


Kwiatki Petaloo wraz z zawijaskiem z wyżej wymienionej kolekcji chipboardów uzupełniają kompozycję o dziewczęce elementy, zaś tekturowe serduszko było kropką nad "i" :) Kwiatki oraz elementy tekturowe przyklejam na Glossy Accents, wtedy klej jest mało widoczny, a elementy na pewno się nie odkleją. Glossy Accents potrzebuje chwili, żeby stężeć, ale trzyma naprawdę mocno, więc zawsze używam go do klejenia drobnych i ażurowych elementów, a także tych cięższych, jak kwiatki.


Do wykończenia tagu użyłam zwykłej atłasowej wstążeczki z pasmanterii oraz sznureczka w pysznym kolorze "Strawberry". Nie mogło także zabraknąć drobnych akcentów z pearlmakera w kolorze złotym.



W taki właśnie sposób oprawiłam swoje wspomnienia związane z cudownymi chwilami dzieciństwa mojej córki. Zaś Maja po obejrzeniu tej pracy stwierdziła tylko lakonicznie "Ale łysol...." :)

Miłego dnia :)
JaMajka

Użyte produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)