Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 29 czerwca 2014

Kartka na zakończenie roku szkolnego

Nadeszła pora na drugą pracę przygotowaną przez naszą Gościnną Projektantkę, którą w tym miesiącu jest Nowalinka:

Witajcie!
Koniec roku szkolnego nastał, więc i ja zrobiłam malutkie podziękowanie dla wspaniałej nauczycielki.
Nieduża, pastelowa kartka z życzeniami od uczniów, dodatek do dużego bukietu kwiatów.

Wykorzystałam papiery Galerii Papieru z kolekcji "Świeżo Malowane" i "Deszczowa Piosenka" oraz z kolekcji "Hopefully" 7 Dots Studio. Ich letnie kolory idealnie pasują do okazji :)


Dodałam klucz, zgodnie z powszechnym powiedzeniem, że nauka to potęgi klucz.



Wszystkim życzę udanych wakacji a sklepowi Scrapki.pl dziękuję za miłą gościnę.

Pozdrawiam serdecznie
Alina

Materiały, które wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)