Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Pożegnanie z Ulą

Kochani!

Dzisiaj na blogu będzie mały smuteczek :( 
Jednak - zgodnie z jednym z moich ulubionych cytatów: „Don’t cry because it’s over - smile because it happened” - postaramy się z uśmiechem pożegnać dziś na naszym blogu osobę, która do naszego Design Teamu przez ostatni rok wniosła mnóstwo radości i uśmiechu właśnie, a jej kolorowe prace potrafiły rozjaśnić nawet najciemniejsze i najbardziej słotne jesienne i zimowe dni :) 
Z końcem czerwca ku nowym życiowym wyzwaniom, w których życzymy Jej samych sukcesów, odchodzi od nas Ulietta

Ulcik, dziękujemy Ci za wszystko! :*


A teraz już przed Wami ostatnia praca Uli wykonana dla scrapki.pl :)


Wspominałam Wam już, że mieszkam na wsi. To właśnie o tym miejscu jest mój dzisiejszy scrap. Dworzysk - tak nazywa się wieś w środku puszczy, w której znalazłam swoje miejsce na ziemi. To miejsce, w którym się rozwijam i odpoczywam, to miejsce, w którym jest mi po prostu dobrze. W moich marzeniach, kawałek od naszego domu, stoi pensjonat, do którego będą przyjeżdżać goście... powoli nad tym pracujemy :).


Tym razem zrobiłam scrapa w swoich ulubionych błękitach i szarościach z kropelką fioletu. Baza to dwa papiery Pink Paislee z kolekcji Pen Pals, która jest znów dostępna na sklepowych półkach. Zostało jeszcze trochę dodatków i papiery, z których można wyciąć szczegóły, jak np. maszyna do pisania. Uwielbiam tę kolekcję!



Wiecie, że to moja 50 praca dla scrapkowego DT? Przez rok z kawałkiem zasilałam jego szeregi. To była super przygoda, ale przyszedł czas na zmiany. Dziękuję Marcie za możliwość pracy w jej ekstra zespole, członkom DT za nieustającą inspirację, a czytelnikom tego bloga za to, że jesteście. Scrapki.pl rocks!

Do zobaczenia w sieci.
Ulietta

Wykorzystane materiały:


Ponieważ jednak wiemy wszyscy, że życie nie znosi próżni, dlatego już w najbliższą sobotę poznacie osobę, która zastąpi Ulę w naszym DT :) I na razie zdradzimy Wam tylko tyle, że w jej pracach też kolorów, radości i inwencji na pewno nie zabranie ;)

Pozdrawiamy ciepło u progu wakacji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)