Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Tydzień Inspiracji - WOLNOŚĆ - odsłona 1

Witajcie kochani!
Dziś zaczynamy nasz kolejny Tydzień Inspiracji.
Tym razem mamy dla Was temat bardzo na czasie - w sam raz przed letnim odpoczynkiem - WOLNOŚĆ.

Jednocześnie pragniemy poinformować, że w lipcu i sierpniu nastąpi wakacyjna przerwa. Każdemu z nas na pewno przyda się krótki odpoczynek :) Zatem - następny Tydzień Inspiracji pojawi się na naszym blogu we wrześniu.

Przypominamy, że spośród zgłoszonych prac nasz Design Team wybierze dwoje zwycięzców. 
Pierwsza z wybranych osób zdobędzie tytuł Gościnnej Projektantki następnego miesiąca (w tym przypadku września) wraz z bonem do wykorzystania w sklepie na kwotę 60 zł. Zaś osoba, która w naszym głosowaniu zajmie drugie miejsce, otrzyma bon na 50 zł. Oprócz tego, jak do tej pory, będą losowane dwie osoby, które otrzymają nagrody niespodzianki - zestawy produktów ze sklepu.

Czerwcowy Tydzień Inspiracji rozpoczyna zwyciężczyni z poprzedniego miesiąca - autorka radosnych kolorowych prac - Nowalinka.



Witajcie :) 
Przygotowując moją pracę na tapetę wzięłam wolność mojego kota, a właściwie jej brak.


Sam zainteresowany bardzo chce doświadczać nieograniczonej wolności i chce jej doznać, próbując się wydostać na balkon lub przemknąć między nogami w trakcie otwierania drzwi. Wolność tymczasowo ograniczona, ze względów bezpieczeństwa, więc na razie nie jest mu pisana.




Dziękuję za wyróżnienie w majowej inspiracji, a w czerwcowej życzę mnóstwa wolnych pomysłów gotowych do schwytania.

Pozdrawiam i ściskam :)
Alina

Materiały, które wykorzystałam:


A teraz Wasza kolej :)
Na Wasze prace, zainspirowane naszym hasłem przewodnim, czekamy do niedzieli, 22 czerwca do północy. Przypominamy, że prace nie mogą być publikowane wcześniej :)

1 komentarz:

ROMA pisze...

Alinko! Świetnie to ujęłaś. Czasami żal mi mojego kota... Kolorystycznie - wyjątkowo optymistyczne LO i zdjęcia bajeranckie.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)