Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 13 czerwca 2014

Zlotowe art-journalowanie JaMajki


Poniższa praca powstała w ramach pokazu na zlocie, a dziś pokażę Wam końcowy efekt.


W tle jest stara karta z książki oraz taśma washi, na które nałożyłam gesso. Następnie miejscowo nałożyłam delikatną łososiową mgiełkę Lindy's Stamp Gang, dodałam też akcenty wykonane oliwkową mgiełką. Mgiełki pięknie się mienią, to zasługa sposobu, w jaki przygotowujemy mgiełkę - dużo perłowego proszku osiada na pracy i daje niesamowity efekt.




Na podłoże przygotowane za pomocą mgiełek nałożyłam gesso przez maskę Tima Holtza, również miejscowo.
Przybiłam stemple za pomocą czarnego tuszu i kilka kolorowych akcentów.
Dodałam też postacie, zaś na pokazie można było dowiedzieć się, w jaki sposób wydobywam je z tła.
Dodałam napis z zestawu naklejek z kolekcji "Nature Walk" - i oto jest, wpis, który powstał w Warszawie, i który doszlifowałam już w domu.



Dziękuję wszystkim, którzy zechcieli popatrzeć, jak tworzę. Dziękuję za wszystkie pytania i za dociekliwość oraz dziękuję Karolinie Czajkowskiej, że została ze mną do samego końca pokazu i znalazła chwilę na rozmowę :)

Pozdrawiam
JaMajka

Użyte produkty:

2 komentarze:

Madlenia pisze...

Wspaniały wpis, jak zawsze piękne kolory.

Karola Czajkowska pisze...

Ło matulu, tego się nie spodziewałam :D To ja dziękuję za super pokaz i obiecuję wkrótce pochwalić się swoimi art journalowymi próbami... Super było Cię poznać i podpatrzeć na żywo! A doszlifowanie domowe pierwsza klasa ;D

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)