Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 20 sierpnia 2014

Just married!

Witam Was serdecznie!
Na początku lipca byłam na fantastycznym weselu Kuzyna. Na zdjęcia z sesji fotograficznej trzeba będzie jeszcze trochę poczekać, jednak moja nowa Kuzynka (:)) niedawno przesłała mi kilka z nich :) Od razu w oko wpadło mi jedno, bardzo klimatyczne, robione o zachodzie słońca. Dostałam zgodę na użycie go na scrapie. Ucieszyłam się tym bardziej, że miałam pierwszą okazję pracy z cudowną, ślubną kolekcją Simple Stories "The Story of Us". Muszę powiedzieć, że pracowało mi się z nią wyśmienicie.


Nie chciałam robić super cukierkowego scrapa, dlatego wykorzystałam czarną farbę do uzyskania ciemnego tła.


Całym sercem pokochałam enamel dotsy. Są one o tyle wyjątkowe, że zatopione są w nich brokatowe drobinki :)


A czy Wy lubicie scrapować na ślubne tematy? Co wolicie robić bardziej - kartki czy może scrapy?

Ściskam Was serdecznie,
Smile_Art

Materiały, które wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)