Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

JaMajka przeczuwa nadchodzącą jesień :)

Witajcie! 
Natchnęło mnie ostatnio na art journal, lekko refleksyjny, w związku z nieuchronnie zbliżającą się jesienią i deszczem za oknem. Lubię deszczowe dni, ale tylko wtedy, kiedy mogę zostać w domu i poświęcić się temu, co najbardziej lubię - tworzeniu. Mój zeszycik twórczy wzbogacił się o wpis, który każdy może interpretować, jak mu się podoba, natomiast mnie kojarzy się z deszczem, przemijaniem i zamyśleniem. 


Wykorzystałam mgiełki Lindy's Stamps Gang w odcieniach zieleni i jasnego różu, aby stworzyć tło na bazie ze starej książki.


Mgiełkami zrobiłam także zacieki i chlapnięcia, aby wzmocnić kolor. 


Interesującym elementem tła jest także wzór nanoszony przez maskę "kółeczka" z pomocą gesso


Strony oraz niektóre elementy na stronach obrysowałam białym żelopisem, tutaj możecie zobaczyć, jaki efekt można uzyskać z pomocą Uniballa Signo


Stemple odbiłam z pomocą czarnego tuszu StazOn, dzięki temu odbitki się nie rozmazują. 


Taki mam właśnie sposób na okołojesienne "smęty" Po skończeniu takiej pracy zwykle czuję, że nadmiar emocji został przelany na papier i mam zapał do stworzenia jeszcze czegoś - jak mawiał Picasso, "In­spi­rac­ja is­tnieje, ale mu­si zas­tać cię przy pra­cy". A co Was najlepiej inspiruje? 

Pozdrawiam
JaMajka

Użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)