Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 24 września 2014

Epiphany

Na Podkarpaciu pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza, więc z ochotą wracam w swoich kartkach do lekkich, letnich kompozycji przypominających mi jeszcze ostatnie ciepłe dni lata. 
Mam nadzieję, że na sklepowych półkach pojawią się wkrótce kwiaty Bella Note, które znowu użyłam w swoich pracach, bo wg mnie to najpiękniejsze kwiatuszki jakie miałam w rękach od kiedy pokochałam scrapbooking. Po raz pierwszy użyłam nowości w sklepie, a mianowicie cekinów Teresy Collins i myślę, że wyglądają dość ciekawie :)






A czy Wy także tęsknicie już za latem tak, jak ja? 
Na pocieszenie napiszę, że w sklepie zagościły już zimowe kolekcje i czas chyba przymierzyć się na poważnie do świątecznych kartek. 

Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu twórczych chwil z naszymi produktami :) 
 Dorota

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)