Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 6 października 2014

Pocket Scrapbooking

Witajcie!
Długi czas zbierałam się w sobie, by zacząć swój własny projekt Pocket Scrapbooking. 
Długo i z pewną dozą nieśmiałości obserwowałam kolejne tygodnie scraperek marząc o własnych koszulkach. W którymś momencie, przy dodatkowej namowie naszej Asi (której bardzo za to dziękuję :*) usiadłam przy biurku i zrobiłam to! Mój pierwszy tydzień :) Dopiero raczkuję w tym temacie, ale dziś chcę Wam pokazać koszulki mojego PL :) 
Gotowi?
Wybrałam dwa naprawdę fantastyczne tygodnie, przepełnione spotkaniami z przyjaciółmi bliższymi i dalszymi, śmiechem i łzami (ze śmiechu :D).



Wiedziałam, że pokocham kolekcję Amy Tangerine "Mini Kit AT Plus One" (którą na moje życzenie Marta sprowadziła w czasie Przedsprzedaży) i tak też się stało - strony układają się same.



A dla osób lubiących wszelkiego rodzaju świecidełka idealny będzie zestaw We R Memory Keepers- Studio Gold.



Jeśli są wśród Was osoby, które chciałyby rozpocząć swój własny PL, zdecydowanie do tego zachęcam :) Nie myślcie o tym czy Wasze strony będą takie, jak innych. Każde są wyjątkowe, jeśli są przygotowane z głębi serca. Praktyka czyni mistrza, więc do dzieła!

Pozdrawiam,
Smile_Art

Użyte produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)