Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 5 października 2014

Powiew lata jesienią :)

Witajcie kochani. 
Strasznie szybko płynie mi ostatnio czas, a to za sprawą powrotu na uczelnię i podróżowania to tu to tam. W tym ciągłym biegu udało mi się jednak znaleźć chwilę by poscrapować i stworzyć coś tylko dla siebie. 


Tym razem postawiłem na prostą, niezbyt warstwową kartkę, do której zrobienia użyłem kolekcji Coffee Break Primy Marketing. Kolekcja ma wiele różnych, ciekawych wzorów i kolorów, co sprawia, że praca z nimi jest czystą przyjemnością.  


Świetnym dodatkiem do prac są szklane kabaszony, które polubiłem od pierwszego kupienia.


 Mam nadzieję że Wam brak czasu na tworzenie nie doskwiera tak jak mi, i że w najbliższym Tygodniu Inspiracji zasypiecie nas mnóstwem prac. 

Pozdrawiam ciepło
Mariusz ;-)

Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)