Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 19 października 2014

Tydzień Inspiracji - RAZEM - Dzień 5

Witajcie!
Jak już bez wątpienia zauważyliście tematy Tygodni Inspiracji zawsze interpretuję dość dosłownie, więc niczym Was dzisiaj nie zaskoczę ;) Moja przyjaciółka jest dla mnie niesamowicie ważna, czy jest dobrze, czy jest źle, zawsze się wspieramy i wiem, że RAZEM damy sobie radę ze wszystkim :)


W obroty wzięłam kolekcję "Life Emporium" Teresy Collins, która będzie idealna do wszystkich jesiennych projektów! Bardzo fajnie skomponowała się z ubiegłoroczną kolekcją "Family Traditions” od Webster's Pages, z której pochodzi kopertka spod zdjęcia - to rewelacyjny sposób na schowanie, na przykład, jakiejś prywatnej notatki ;)


Wracając do kolekcji "Life Emporium", to bez wątpienia ma cudne dodatki! Jako ogromna fanka naklejek jestem zakochana po uszy!


Mam nadzieję, że przy tak pięknym temacie zasypiecie nas swoimi równie pięknymi pracami :)

Pozdrawiam!
Asia

Wykorzystane produkty:



A teraz Wasza kolej :) Na Wasze prace, zainspirowane naszym hasłem przewodnim, czekamy do niedzieli, 26 października do północy. Przypominamy, że prace nie mogą być publikowane wcześniej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)