Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 18 października 2014

Tydzień Inspiracji - RAZEM - Dzień 4

Witajcie fani scrapkowych produktów :)  
Jak pewnie wiecie, od papierów Primy jestem uzależniony od dawna ;) Dlatego też i tym razem postawiłem na papiery z dwóch najnowszych kolekcji właśnie od Primy i tak powstała praca na nasz nowy Tydzień Inspiracji, które hasłem przewodnim w tym miesiącu jest słowo RAZEM.


Kartka powstała z serii "Epiphany" oraz "Coffee Break". Bez problemu można je ze sobą łączyć w dowolny sposób, a efekt końcowy zawsze będzie udany.


Wykorzystałem nowość takie jak - "Ephemera" (zestaw najróżniejszych elementów, bardzo sprytnie do siebie dobranych) oraz urocze samoprzylepne kryształki, które zawsze świetnie dopełniają moje prace.  


Z niecierpliwością wypatruję Waszych inspiracji, których mam nadzieję, że będzie w tym miesiącu jeszcze więcej niż do tej pory.

Pozdrawiam 
Mariusz

Wykorzystane produkty:



A teraz Wasza kolej :) Na Wasze prace, zainspirowane naszym hasłem przewodnim, czekamy do niedzieli, 26 października do północy. Przypominamy, że prace nie mogą być publikowane wcześniej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)