Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 18 listopada 2014

Tydzień Inspiracji - PAMIĘĆ - Dzień 4

Witajcie Kochani! 
Podobno wspomnienia to jedna z najpiękniejszych rzeczy na świecie i trudno się z tym nie zgodzić, jednak ja czasami pamiętam zbyt wiele. Emil Cioran ujął to tak pięknie, że postanowiłam jego słowa wykorzystać na kopercie. Co to za koperta? Może to głupie i trochę irracjonalne, ale postanowiłam napisać list do siebie. Ciekawa jestem jak za rok, kiedy ponownie otworzę kopertę, zareaguję na swoje własne przemyślenia :)


Niestety tradycyjne listy nie są już tak bardzo popularne i kojarzą się z przeszłością, dlatego wykorzystałam głównie kolekcję "Coffee Break" od Primy, która po lekkim przytuszowaniu Distressem "Vintage Photo" moim zdaniem bardzo dobrze oddaje klimat dawnych listów.


Nie pamiętam kiedy ostatnio stworzyłam coś tak przestrzennego, jednak na szczęście list nie trafi w ręce naszej kochanej poczty, dlatego nie musiałam się ograniczać i mogłam wtykać wszelkie listki, ramki i naklejki, gdzie mi się tylko podobało :) Do tego perełki w płynie, o których na jakiś czas zapomniałam, całkowicie nie wiem dlaczego! :D


Mam nadzieję, że będziecie PAMIĘTAĆ, żeby dołączyć do naszego Tygodnia Inspiracji ;)

Pozdrawiam ciepło
Asia

Wykorzystane produkty:


A teraz Wasza kolej :) Na Wasze prace, zainspirowane naszym hasłem przewodnim, czekamy do wtorku, 25 listopada do północy. Przypominamy, że prace nie mogą być publikowane wcześniej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)