Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 13 stycznia 2015

Muzyczna JaMajka

Witajcie w Nowym Roku Poprzedni rok był pełen zabawnych, radosnych chwil :) 
Niewiele udało się uchwycić w obiektywie, no ale od czego są telefony komórkowe! Udało nam się uwiecznić chwile wygłupów i selfie przy mikrofonie podczas próby zespołu z moją perkusistką :) Oprawiłam te zdjęcia w równie zwariowany, barwny sposób.

 
Jako bazę wykorzystałam papier firmy Autenthique z kolekcji Cozy w delikatnym błękitnym odcieniu, zaś kawałki papieru ze śnieżynkami posłużyły mi za warstwę pod zdjęcia. Oczywiście teraz przyszła pora na solidną warstwę gesso, mgiełek Lindy's Stamp Gang i wzór naniesiony przez maskę - Harlequin, którą uwielbiam, jak widać :)
 

Jeszcze trochę stempli - napisów, które odbiłam z pomocą brązowego tuszu. Fantastycznym dodatkiem okazały się Enamel Dots w zieleni, które wniosły ciekawe, błyszczące akcenty do mojej pracy.
 

Na koniec zaś postanowiłam pobawić się wspaniałymi naklejkami Mambi - występują w kilku wersjach kolorystycznych, ja wybrałam uniwersalną czerń. 
 

Znalazłam tam kilka napisów, które wspaniale opisały moją pracę bez obciążania jej. Naklejki są na przezroczystej folii, więc nie zasłaniają tła i wspaniale komponują się z całością pracy.
  

Mam nadzieję, że 2015 rok dostarczy jeszcze wielu okazji do "łapania" chwil i do oprawiania ich potem w mój ulubiony, mediowy i zwariowany sposób :)

pozdrawiam
JaMajka

Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)