Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 5 czerwca 2015

Morski scrap

Morskie klimaty są jednymi z moim ulubionych i dość często pojawiają się w moich pracach. A tym bardziej nie mogę się im oprzeć, gdy mam pod ręką tak piękne papiery jak kolekcja "Life by the Sea” Maja Design. 
Dzisiaj mam dla Was layout na zupełnie białym tle, do którego wykorzystałam mały pad papierów. A wiecie, że dostępne są już też papiery 30x30 z tej kolekcji? Ja długo się nie zastanawiałam nad zakupem :)

 
Do wykonania tła wykorzystałam mgiełki Lindy’s Stamp Gang w kolorach Moon Shadow - Smoky Sapphire oraz Starburst - Bachelor Button Blue. Wysuszyłam je nagrzewnicą, aby otrzymać dość wyraźne zacieki.
  

Koraliki przykleiłam na mój ulubiony klej Aleene’s Tacky Glue, który przykleja wszystko na mur-beton i do tego po wyschnięciu staje się przezroczysty. 
 


Zbliżają się wakacje, więc tym bardziej zachęcam Was do spróbowania swoich sił w pracach w stylu marynistycznym, koniecznie z tymi pięknymi papierami!

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia
Produkty, które wykorzystałam:
  

1 komentarz:

JaMajka pisze...

Fenomenalne kolory :) <3

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)