Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 1 lipca 2015

Pomaziana kartka

Tak, wiem. Tytuł posta niezbyt ładny stylistycznie, ale za to oddaje trafnie to, co tu dziś pokażę.
Pomaziałam kartkę! Ja, która zawsze czysto, zawsze schludnie, pod linijkę... Wzięłam gesso i już :)
  

Ponieważ zakochałam się w kolekcji Maja Design - Vintage Summer, nie mogło jej zabraknąć i w tej pracy. Zobaczcie, jak pięknie się komponuje z różnokolorowymi kwiatami.
  



Dodałam masę różnych listków, sznurek jutowy Primy, starą koronkę, tekturkę ozdobną oraz szklane mikrokulki.
Powstał lekki misz-masz, dość ciekawy jednak :)
  


Życzę Wam, kochani, ciepłych wakacji, urlopów, wypoczynków! Odpocznijcie! Ja uciekam w Tatry :)
  
Pozdrawiam,
Magda - mamajudo
  
Wykorzystane produkty:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)