Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 19 września 2015

Siostry!

Hej ho! 
Wiecie jaki dziś dzień? 19-ty września! A wiecie co to oznacza? Moja siostra ma dziś urodziny! Wszystkiego najlepszego Młoda! :* Z tej okazji postanowiłam przygotować wpis do Art Journala z naszym wakacyjnym zdjęciem :) Swoją drogą, dobrze jest mieć siostrę, która jednocześnie jest przyjaciółką :) Czy Wy też macie taki dobry kontakt ze swoim rodzeństwem? :)
Wracając jednak do mojej pracy :) Do przygotowania tła użyłam gelatosy, mgiełkę Lindy's Stamp Gang oraz uwielbiane przeze mnie maski!


Od zawsze podobały mi się scrapińcowe napisy, nie mogło więc ich zabraknąć i dziś.
  

We wszystkich pracach detale są dla mnie bardzo ważne, stąd te serduszka i enamel dotsy.
  

No i na koniec stemple. Strasznie lubię tę czcionkę stempli Technique Tuesday.
  

Życzę Wam udanego dnia! :)
Smile_Art

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)