Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 6 listopada 2015

Świąteczne torebki

Witajcie,
w mojej pracowni zapanowały już świąteczne klimaty. Jest to mój ulubiony czas w roku, uwielbiam przygotowywać świąteczne ozdoby, kartki, opakowania. Zawsze staram się, aby kupione prezenty miały w sobie jakiś osobisty pierwiastek, chociażby własnoręcznie zrobiony bilecik czy pudełeczko. Dzisiaj chciałam pokazać ozdobione papierowe torebki, niewiele trzeba aby nadać im wyjątkowego charakteru.
  

„Śnieżne” tło dla mojej kompozycji to po prostu gesso, a samą kompozycję tworzą głównie różnego rodzaju gałązki i listki, śnieżynki.
  


Dodałam również kilka gwiazdek wykonanych z białej masy plastycznej Marthy Stewart. Ozdoby są leciutkie, więc nie obciążają pracy. Jak widzicie, również tutaj nie mogło zabraknąć gazy. Jest to jeden z moich ulubionych „przydasi”, pasuje wszędzie, a w pracach świątecznych jest wręcz niezbędny :)
  

Na sam koniec potraktowałam moje torebeczki sztucznym śniegiem Aleene’s oraz pisakiem śnieżnym DecoArt, zanim preparaty wyschły posypałam jeszcze całość grubym brokatem. Dzięki temu wszystko błyszczy się jak w mroźny, zimowy dzień :)
  

   
W naszym sklepiku znajdziecie mnóstwo pięknych świątecznych papierów i dodatków, prace wręcz same się tworzą, więc do dzieła! :)

Kasia
   
Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)