Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 4 maja 2016

Simply in love

Hej!
Jak wiecie jednym z moich znaków rozpoznawczych jest biała baza. I rzeczywiście, na takim tle pracuje mi się zdecydowanie najlepiej i też efekty najbardziej mi się podobają. ;) Dzisiaj jednak pokażę Wam moje małe turkusowe szaleństwo. ;)
  

Tło powstało więc z arkusza o nazwie "Pascal" z jednej z najnowszych kolekcji Pinkfresh Studio - "Life Noted". Efekt turkusowego gradientu i geometrycznego wzoru niesamowicie mnie urzekł. ;)
  

Pod zdjęcie idealnie wpasował mi się brąz jednego z papierów z kolekcji "Sn@p Basics" Simple Stories. Idealnie wręcz kontrastuje z turkusem. Do tego postanowiłam dołożyć granatowo - niebieską kartę Bo Bunny z zestawu Misc Me! "Sweet Life".
  

Od kilku tygodni zachwycam się kolekcją "Carpe Diem" więc nie mogło zabraknąć elementów właśnie z tej kolekcji. ;) Jamnik, którego użyłam na tym layoucie pasował jak ulał i nie widziałam dla niego innego miejsca (chociaż ten scrap jest w mało psiej tematyce :D). Różowe serduszko z zestawu Pebbles także znalazło swoje miejsce. ;)
  

Skoro LO powstało na papierze Pinkfresh Studio, nie mogło zabraknąć też dodatków tej firmy, które są jednocześnie tak inne i niespotykane w porównaniu do innych firm, ale też cudnie wykonane i przepiękne. Moją uwagę najbardziej przykuły zestawy drewnianych oraz gumowych elementów. ;)
  

Tytuł powstał dzięki złotym naklejkom MAMBI oraz małemu alfabetowi Jillibean Soup
 
   
Na koniec jeszcze dodałam trochę enamel shapes WRMK i postemplowałam trochę datownikiem przy użyciu czarnego tuszu Memento. ;)
A Wy: wolicie białe bazy czy kolorowe z papieru scrapowego? ;)
Koniecznie dajcie znać. ;)
Buziaki! :*
Nats
  
Wykorzystane produkty:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)