Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 20 czerwca 2016

Połączenie nowego ze starym

Witajcie!
Dziś sentymentalny wpis do art journala w starej książce. Uwielbiam tworzyć wpisy w książkach, mają niepowtarzalny klimat. Dzisiejszy wpis to połączenie zdjęcia z 1945 roku i mixed mediowych zabaw w odcieniach błękitu.


Rozmaite elementy w tle stworzyły całość po pokryciu warstwą gesso. Tym razem postawiłam na fakturę samych elementów,na ich faktury i na kolor - wykorzystałam mgiełki Lindy's Stamp Gang w kilku różnych odcieniach błękitu i zieleni.
  

W tle dodałam kilka akcentów z pomocą stempli Papillon Tima Holtza.
  

Znakomitym uzupełnieniem i wykończeniem pracy okazały się rub-onsy Tima Holtz'a, rewelacyjnie trzymają się nawet na warstwie koronki! Dzięki nim dodałam kilka akcentów, które inaczej niż stemple, są doskonale widoczne i wyraźne.
  

Rub-onsy na wybraną powierzchnię nanosi się z pomocą patyczka, pocierając warstwę folii, pod którą jest naklejka. Brzmi jak czarna magia, ale jak już w to wpadniecie, to na amen :)
  

Ważnym elementem mojego wpisu jest napis ze Scrapińca, potuszowałam go czarnym Staz-onem, dzięki czemu ma matową, jednolitą powierzchnię. Dodałam też ćwiek z kolekcji "French Riviera" Primy.
  

Są tu też kryształki, perełki w płynie i obrysy elementów wykonane białym markerem.
Ten wpis jest połączeniem nowego ze starym. Bardzo lubię takie zabawy z kolorem i fakturą przy oprawie starych zdjęć.

pozdrawiam
JaMajka

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)