Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 15 lipca 2016

Nadmorskie klimaty


Witajcie,
dzisiaj chciałam wam pokazać, jak łatwo można samodzielnie zrobić pamiątkę z wakacji nad morzem, która nie będzie jak setki podobnych na nadmorskich straganach.

Wykorzystałam małe koło ratunkowe, które tak naprawdę jest styropianową obręczą obleczoną materiałem. Przykleiłam do niego kawałek siatki, imitującej sieć rybacką.
  

Aby nadać mu bardziej "zużytego" charakteru, postarzyłam je tuszem Distress w kolorze Vintage Photo oraz farbą Art Alchemy - Gold Rush. Dodałam też trochę stemplowania. Wykorzystałam tusz Archival (Jet Black), aby odbitki nie rozmazały się pod wpływem innych mediów czy wody.
 

Ciekawy efekt daje embossing na gorąco na kalce technicznej. Konik morski został odbity tuszem do embossingu, a następnie użyłam białego pudru do detali. Pozostaje tylko wyciąć gotowy kształt i mamy gotową oryginalną ozdobę naszego projektu.
 

Bardzo lubię też stosować w morskich pracach kamyczki Art Stones, małe i duże. Dzięki nim praca wygląda jak obrośnięta kamykami.
  
   
Wystarczyło jeszcze dodać kilka muszelek oraz napis i pamiątka gotowa.

Pozdrawiam,
Kasia

Produkty:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)