Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 19 sierpnia 2016

Letnie klimaty

Witajcie!
Dziś layout w iście letnim i sielskim klimacie. Zdjęcie wykonane przez Paulinę Sochę zauroczyło mnie na tyle, że postanowiłam spróbować je równie lekko oprawić.

 
Jako bazę wykorzystałam piękny papier "LOFT marina Anchor" produkcji UHK Gallery. Do deseczek pasowały oczywiście...mgiełki! Wybrałam więc błękit i oliwkową zieleń mgiełek Lindy's Stamp Gang. Do tego oczywiście łapacze snów ze Scrapińca i brokatowe kwiaty Primy.
 
 
Lekkości dodały stemple Tima Holtza z motywem motyli oraz papierowe serwetki.
 
 
Tło pod zdjęciem uzupełniłam wydzieranymi elementami Jenni Bowlin w klimacie vintage. Jeśli się pospieszycie, jeszcze upolujecie je w naszym sklepie: są świetne, bo przypominają prawdziwe stare znaczki i czeki, niewątpliwie perforowanie dodaje i uroku i realizmu! Całości dopełniły metalowe spinacze Primy oraz białe akcenty z białej emalii.
 

Mam nadzieję, że podoba się Wam moja praca. Zostało nam jeszcze trochę lata, więc korzystajmy :)

pozdrawiam
JaMajka

Wykorzystane materiały:

1 komentarz:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)