Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 16 sierpnia 2016

Pierwsze urodziny

Hej!
Czy też tak macie z niektórymi rzeczami, że gdy je zobaczycie od razu rodzi się pomysł na ich wykorzystanie i po prostu wiecie, że musicie je mieć? ;)
Ja definitywnie zaliczam się do grona osób, które od czasu do czasu doznają tego rodzaju "olśnienia". :D Podobnie było i tym razem - ale o tym co mnie zainspirowało opowiem nieco później.
Zacznijmy więc od tego co z tego "olśnienia" się zrodziło, a jest to mały albumik harmonijkowy. 


Okładki okleiłam deseczkowym papierem z kolekcji "Sn@p Basics" Simple Stories. Na przodzie znalazły się 2 karty do Project Life: jedna z zestawu Bo Bunny "Misc Me!", a druga z Core Kitu "Better Together" - po prostu się w niej zakochałam gdy tylko ją zobaczyłam i gwarantuję, że jeśli lubicie akwarelowe wzory - na pewno przypadnie Wam do gustu cały zestaw.  Całość okalają moje ulubione kwiaty Wild Orchid Crafts: magnolie, róże oraz kwiatuszki sweetheart. Na spód kompozycji przykleiłam też metalowa jedynkę na sznurku gdyż zamierzam podarować albumik pewnej małej królewnie na jej pierwsze urodziny. 
 

Pomysł na album harmonijkowy zrodził się gdy zobaczyłam arkusz kart do samodzielnego pocięcia z kolekcji "Good Day Sunshine" Simple Stories. Idealnie zgrały się kolorystycznie z kartonikami Galerii Papieru z kolekcji "Letni Czas". 
Karty przykleiłam do wcześniej zbigowanego białego kartonu Joy na przemian.
 

Niektóre karty były już same w sobie bardzo bogate więc wystarczyło im naprawdę niewiele aby błyszczeć. :D Na powyższej dokleiłam jedynie złotą naklejkę z zestawu Maggie Holmes oraz napis z zestawu "Carpe Diem" Simple Stories.
 

Na kolejnej użyłam geotaga z zestawu tekturowych naklejek "Everyday" Becky Higgins. Dodałam też małe kawałki złotych taśm washi, które ostatnio pojawiły się na scrapkowych półkach. Ja wybrałam te od Little B: jedną ze strzałkami, a drugą z napisem "love". Tytuł stworzyłam przy użyciu brokatowego alfabetu oraz małego alfabety Jillibean Soup.
 

Ta karta jest naprawdę baaaardzo bogata więc dodałam parę dodatków, w tym enamel shapes WRMK.
 

Ostatnia karta jest jedną z moich ulubionych - uwielbiam motyw roweru z pełnym koszem kwiatów.  Tytuł stworzyłam za pomocą złotych alfabetów MAMBI i do tego dołożyłam gwiazdki z zestawu czarnych naklejek MAMBI. Na dole strony użyłam stempelka rolowanego Dear Lizzy, który odbiłam przy użyciu czarnego tuszu Memento.
A czy Was też inspirują niektóre produkty?
Buziaki! :*
Nats

Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)