Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 30 września 2016

Kobiecy albumik

Hej kochani :) 
W czasie, kiedy opublikuje się ten post - ja będę właśnie w drodze do Warszawy na babski weekend, na który długo czekałam. I który w 100% związany jest ze wspaniałymi kobietami, których nigdy bym nie poznała, gdyby nie: scrapowanie, media i łącząca nas na jakimś etapie życia pasja. Bardzo mnie to zachwyca!
Ale wracając do tematu :) Zainspirowana ostatnimi scrapkowymi zakupami, postanowiłam przygotować sobie mały mini albumik na ten weekend właśnie. Zamierzam robić sporo zdjęć i gdy wrócę - będę musiała je tylko wydrukować, lekko ozdobić strony i pamiątka będzie gotowa :)


Przede wszystkim - skusiłam się na kilka albumowych baz od Eco Scrapbooking. Stosunkowo rzadko robię albumy i do tej pory bazy wolałam zawsze przygotowywać sama... Ale akurat te bardzo przypadły mi do gustu. Są bardzo porządnie wykonane, mają świetne materiałowe okładki, a w środku znajdziecie także sprytne kieszonki - ja wykorzystałam je na schowanie dodatkowych ozdobnych tagów. 
 

  
Mój drugi ulubiony zakup w ostatnim czasie, to kolekcja "Rossibelle" z Primy :) Dawno już nie zdarzyło mi się, żeby jakaś kolekcja tak bardzo mi się podobała. Jest urocza, kobieca, romantyczna. Idealna na zdjęcia z babskiego weekendu, prawda? :)
  


Oprócz papierów wykorzystałam także dodatki do kolekcji - chipboardy i diecuty. 
Oczywiście nie mogło zabraknąć odrobiny mediów - zarówno na okładce, jak i na brzegach stron. To taki mój delikatny sposób na to, żeby nadać im bardziej unikalnego charakteru. 
 






Miłego weekendu!
Mam nadzieję, że również będziecie się dobrze bawić :)
pozdrawiam
Anai

Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)