Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 18 października 2016

Jesienny wieczór

Hej kochani :)
Jak tam październikowe nastroje? U mnie nie jest lekko zdecydowanie. Jesień przyszła zbyt nagle i zbyt intensywnie i mam wrażenie, że kompletnie mnie przygniotła. Walczę wciąż, ale najchętniej na stałe przykleiłabym się do kocyka i kubka imbirowej herbaty... Najbardziej cienię sobie teraz domowe ciepłe wieczory i niespecjalnie ciągnie mnie do świata :) 
I zdjęcie z takiego właśnie wieczoru postanowiłam sobie uwiecznić na scrapie :) 



Chciałam, żeby było ciepło i delikatnie. Postawiłam na czekoladowy brąz - papier bazowy to jeden z moich dawnych projektów dla 7 Dots Studio. Połączyłam go z kawałkami papierów z pięknej kolekcji "Rossibelle". Do tego odrobina różowych i złotych dodatków. Nieco błysku jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziło ;)

 
 

Nie mogło oczywiście zabraknąć odrobiny mediów, ale pojawiają się one bardziej jako akcenty. Chciałam wydobyć piękno papierów, a nie zupełnie je zmienić. Bardzo lubię łączyć taki klasyczny scrapbooking z mediowymi sztuczkami :) 
  
 

I jak się Wam podoba taki ciepły wieczorny klimat?
pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)