Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 6 października 2016

Mini album harmonijkowy

Za oknem leje... Nic mi się nie chce... Szczerze mówiąc, to najchętniej położyłabym się i leżała, leżała, leżała... Też tak macie?
Ale nie ma to-tamto :) Obowiązki są i trzeba się z nich wywiązać. Tym bardziej, że to miłe obowiązki są :) 

Siadłam więc w mojej szafie i zrobiłam mini album harmonijkowy na bazie z Eko-Scrapbooking.
  


Całość powstała z jednego arkusza UHKowego papieru w kropki z kolekcji "Autumn in Avonlea" - "Path".
  

Ponieważ baza jest raczej mała (10x10cm), to i elementów ozdobnych na stronie tytułowej mało jest.
Nie mogło zabraknąć tu jednak kwiatów z pięknej kolekcji "Rossibelle" Primy, którą wszystkie z DT niezmiernie się zachwycamy. 
 

Chipboard z napisem Hello pochodzi z zestawu Prima - Rossibelle - Chipboard and More. Szczerze polecam :)
Ostatnio zakochałam się w łapaczach snów ze Scrapińca - są bardzo ciekawą ozdobą prac.
  

Środek albumiku jest bardzo prosty. Ten sam papier z UHK Gallery, wycięta złota "serwetka" z jednej karty Project Life - Golden i maziaje czarnym cienkopisem.
  

  
Mam nadzieję, że choć odrobinę czujecie się zainspirowani :)
Uściski!
Magda mamajudo
  
Wykorzystane produkty:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)