Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 30 listopada 2016

Dobre wspomnienie

Hej kochani!
Za oknem pogoda taka, że nie chce się nosa wystawiać z domu, zima nadchodzi wielkimi krokami, z utęsknieniem czekam już na wiosnę i lato. I tak co roku ;) 
Na osłodę i pocieszenie przygotowałam sobie scrapa z zabawnym zdjęciem, który przypomina mi cudne letnie chwile w gronie niezwykle bliskich mi kreatywnych dusz. Kiedy jest mi źle - sięgam po takie właśnie ważne dla mnie zdjęcia - żeby się uśmiechnąć i przypomnieć sobie, że są w życiu takie chwile, dla których warto wstać z łóżka... Nawet w listopadzie ;)



Jako bazy użyłam papieru z kolekcji "Rossibelle" - szalenie mi się ona podoba i szczerze mówiąc czuję, że będą to jedne z tych papierów (kupiłam cały bloczek - po 4 sztuki z każdego papieru), których nigdy nie zużyję do końca, bo będzie mi za bardzo szkoda ;)  
 

Oczywiście poszalałam też trochę z mediami - medium żelowe, pasta strukturalna, farby, mgiełki ;) Znacie mnie już trochę - nie potrafię już chyba tworzyć bez nich...

  
Nie wiem, czy Wam się spodoba, ale ja bardzo lubię tego scrapa. Uśmiecha się do mnie, a ja do niego ;) 
Miłego dnia!
Anai
  
Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)