Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 18 listopada 2016

Piernikowo

Witajcie!
Pozostaję w nastroju przedświątecznym i dziś zaproponuję Wam kartkę na Boże Narodzenie w ciepłej tonacji.


Kolory kojarzą mi się z piernikiem i cynamonem, ze świątecznymi łakociami i czerwonymi i złotymi ozdobami na choince.
 

Główną ozdobą tej kartki jest zimowe okno z ażurowym wzorem, które dodatkowo ozdobiłam pastą śnieżną i posypałam brokatem. Podobnie postąpiłam z wystrzępionymi brzegami kartki.
  

W niektórych miejscach na ozdobnej tekturce i na samym papierze dodałam akcenty z perełek w płynie.
  

Czy widzieliście te fikuśne piernikowe ludki? To fenomenalne guziki, które można łatwo zamienić w kartkową ozdobę :)
  

Kwiaty w ciepłej czerwieni i brązie zmiksowałam z bielą i z beżem, wszystko nawiązuje do kolorów papieru UHK Gallery w tle, na którym zbudowałam moją kompozycję.
  

Mam nadzieję, że kartka się Wam podoba i że zainspiruje Was choć trochę do tworzenia własnych projektów bożonarodzeniowych.

pozdrawiam
JaMajka

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)