Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 16 grudnia 2016

Ho! Ho! Ho!

Hej kochani!
Zapewne przygotowania do Świąt idą u Was pełną parą (tak, jak i u mnie), więc wybaczycie mi, że przygotowałam dziś szybką kartkę bożonarodzeniową - bo jak sami wiecie, brak czasu, brak czasu...

Zajrzałam do swoich przydasiów ze sklepu scrapki.pl i z przerażeniem zorientowałam się, że w tym roku prawie wcale nie brałam materiałów świątecznych...
Ale mam jeszcze trochę z zeszłego roku! Szybciutko więc powstała kartka w niebiesko-różowo-kraftowej kolorystyce.
  


Po środku króluje ten, na którego czekają wszystkie dzieci (czyli komercyjny św. Mikołaj ;) ). W jego towarzystwie doskonale czują się kwiatki, sznurki, gałązki - wszystkie one maźnięte są białą farbą, więc tworzą zimowy klimat.
  



Na samym spodzie, ale doskonale widoczny ukrył się gwiazdkowy wianuszek potraktowany szarym tuszem.
  

   
Jak sami widzicie, kilka ozdób, detali, maźnięć farbą i kartka gotowa.

Ja już z Wami do końca roku się nie zobaczę, więc życzę Wam, kochani, radosnych i dobrze przeżytych Świąt Bożego Narodzenia!
Dziękuję, że tu zaglądaliście przez cały rok, by podziwiać prace całego Design Teamu :)

Uściski!
Magda mamajudo
  
Wykorzystane materiały:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)