Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 30 stycznia 2017

Dla małej baletnicy


Witajcie!
Dziś mam dla Was kartkę w pudełku dla pięknej miłośniczki baletu. 
 Koniecznie w pudrowym różu i z kwiatami i fikuśnymi dodatkami.


Wykorzystałam papiery UHK , z których zbudowałam warstwową kompozycję, 
 użyłam również dziurkacza brzegowego, aby podkreślić krawędzie.


W kompozycje kwiatowe wplotłam tekturki ze Scrapińca, a całość otoczyłam akcentami z białej emalii i brokatu Stickless.
Kwiaty białe, różowe i w kolorze kości słoniowej znakomicie grają ze sobą i tworzą elegancki, dziewczęcy klimat.


Bardzo lubię kwiaty Primy w pęczkach, które mają ciekawy środek, a płatki można dowolnie modelować.


Zależało mi, żeby kompozycja była warstwowa i bogata, ale również delikatna, lekka i kobieca.


Myślę, że taki zestaw ucieszyłby niejedną dużą i małą Dziewczynkę :)



Wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)