Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 2 lutego 2017

Nowa twarz w DT czyli witamy Justt :)



Z ogromną radością witam dzisiaj na naszym scrapkowym blogu zupełnie nową twarz :) 
Nową na blogu, ale w świecie scrapowym znaną już od dawna :)
Justyna będzie silnym wsparciem naszego DT w zadaniach project lifeowych. 
Jej piękne prace mogliście dotąd podziwiać na jej blogu
a już dzisiaj Justyna przygotowała dla Was pierwszą inspirację.
Zapraszam Was serdecznie do lektury posta ;)



Witam Was serdecznie na blogu scrapki.pl
 To dla mnie wielkie wyróżnienie i radość, że mogę być tutaj z Wami i Was inspirować :)
Nie mogło być inaczej - inspirowanie zaczynam od strony w moim albumie Project Life :)



Wpis jest dość prosty, w kolorach bieli, żółtego, odrobiny turkusu i szarości - uwielbiam takie połączenia! Karty idealne znalazłam w nowym kicie od Becky Higgins - Fresh
Jest naprawdę świeży! 
W końcu znalazłam kit, gdzie jest dużo żółtego - mojego ulubionego (zaraz po białym) koloru :)



Dodatków jest tutaj niewiele, ale myślę, że karty same się bronią.


W końcu udało mi się wykorzystać die-cuta z kolekcji Currently - bardzo podobają mi się te napisy, ale jakoś nigdy nie mogłam znaleźć dla nich odpowiedniej okazji :)



Nowy rok, a tu tydzień 21? :) mój album rozpoczęłam w sierpniu, dlatego ta rozbieżność. 
Jeśli myślicie, że tylko Nowy Rok jest dobrym momentem na start - nic bardziej mylnego :) 
Osobiście wcale mi początek roku w sierpniu nie przeszkadza! 
Ba, jest nawet przyjemniej, gdy otwieram album na letnich, gorących stronach :)


Jak to w życiu - nie zawsze jest kolorowo.. ;) w albumie też nie musi zawsze tak być! 
Nowy Rok rozpoczęłam grypą i czterdziestostopniową gorączką i pół tygodnia spędziłam w łóżku. 
 A jeśli chodzi o kartę pod tym "nieszczęsnym" zdjęciem - tym razem jest to kit Currently :) 
Bardzo często używam lewej strony karty z poprzedniego tygodnia jeśli mi pasuje, w tym przypadku delikatny niebieski sprawdził się idealnie :)

Jakie są Wasze ulubione zestawienia kolorystyczne? :)
Pozdrawiam!

Justt


Użyte produkty:


2 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Super strona :) Fajne kolorki !!

Marta Martushkowo pisze...

Bardzo energetyczne połączenie! Gratuluję bycia w DT! :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)