Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Złote gody

50. rocznica ślubu to niesamowicie ważne święto w życiu małżonków. 
Tyle lat razem! 
To trzeba uczcić. 
Chociażby kartką z życzeniami od najbliższych.
A ponieważ ta rocznica to tzw. Złote Gody, to moja kartka jest złota.




Złote serce po środku to papier z bloczku Yes, Please - My Minds Eye. 
Małe serduszka również wycięłam z jednej z kart tej kolekcji.




Listki i bukszpan Scrapińcowy potraktowałam złotym pyłem z dna buteleczki z mgiełki Starburst - Creme Brulee Creme Lindy's Stamp Gang. Jak to zrobić możecie zobaczyć u JaMajki --> TU  



Dodałam białe magnolie, złotą "pięćdziesiątkę" i całą masę perłowych kropeczek.




I kartka gotowa :)



Uściski!

Magda mamajudo




Materiały:

1 komentarz:

Joanna pisze...

pięknie wyszło! <3

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)