Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 27 lutego 2017

Złota jesień.



 Hej!
Powoli zbliżam się do końca roku w moim albumie. Bardzo się z tego cieszę bo zdjęcia z pierwszych miesięcy tego roku już czekają w albumie żeby je oprawić.
A dzisiaj wracam do ostatnich dni października:

Jak widzicie wykorzystałam kolory typowe dla jesieni, czyli żółcie, odrobinę zieleni oraz motyw drewna.


Kartę tytułową, która świetnie wpasowała się jeśli chodzi o kolorystykę, ozdobiłam dodatkowo jesiennym stemplem ze Studia Forty.



Jeśli jesień to tylko drewno! Użyłam więc papieru "Hickory" z kolekcji "Sn@p Basics" Simple Stories. 


Nie mogło też zabraknąć prostych naklejek z napisami. ;)



Dodałam też żółtą kartę z napisem "Choose happy" z arkusza z elementami do wycięcia z kolekcji "Posh" Simple Stories.




Koniecznie musiały pojawić się daty i odbitki stempli z zestawu Heidi Swapp.



Ostatnią kartkę ozdobiłam napisem wykonanym przy użyciu alfabetu z kolekcji "Love & Adore", "oszukanym" ćwiekiem w pasującym kolorze oraz journalingiem.


A jak Wy wspominacie jesień? Czy mimo przewagi szarówki była dla Was przyjemna? :)
Buziaki! :*
Nats


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)