Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 9 marca 2017

wiosenny tydzień w albumie

Witajcie!


Dziś mam dla Was już prawie wiosenny wpis z mojego albumu Project Life. Co prawda temperatura za oknem nie była jeszcze taka jak teraz, ale robiło się coraz przyjemniej :) Po raz kolejny wykorzystałam karty z kitów "Fresh" oraz "Currently". Króluje biel :)


Stronę tytułową uzupełniłam ślicznym, kolorowym i dużym! alfabetem "Fancy Free". Uwielbiam kolekcje Paige Evans, wcześniej miałam jej mini papiery 15x15 z takimi samymi wzorami i świetnie się sprawdziły, nie mogłam więc sobie odpuścić alfabetu :)




Jak widzicie zdjęć z tego tygodnia nie ma wiele, więc jedną kieszonkę postanowiłam wypełnić zwykłą białą kartą ozdobioną dodatkami od Simple Stories


Dajcie znać co sądzicie :) 
Pozdrawiam!

Produkty ze sklepu:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)