Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 27 lipca 2017

Jasno w albumie.

Hej!


Lipiec u mnie jest pod znakiem nadrabiania zaległości w moim albumie a więc dzisiaj kolejna strona, tym razem pierwsza część marca:


Oczywiście użyłam mojej ulubionego układu kieszonek Design A. Jak widzicie pierwsze dni marca zostały zdominowane przez tulipany. ;)



Zaszalałam z dodatkami. Jak zwykle zresztą. :D
Nie obyło się więc bez naklejek od Simple Stories z kolekcji "Posh". 





Dawno nie używałam rub-onsów a więc powrót do nich dzięki zestawowi Insta Heidi Swapp sprawił mi prawdziwą przyjemność. ;)



Super okazały się też wypukłe naklejki American Crafts z kolekcji "Cute Girl".



No i Prima... Zupełnie nie mój klimat ale jak zobaczyłam puffy stickers z najnowszej kolekcji "St. Tropez" to wiedziałam, że muszę je mieć! Są PRZE-CU-DO-WNE!



Użyłam też małych kwiatowych naklejek Pebbles. Są równie urocze. ;)




Ostatnim akcentem były dodatki z kolekcji "Summer Dreams" Echo Park Paper. Użyłam serduszka z arkusza naklejek i różowego ćwieka  z zestawu Brads&Chipboards.


I to już na dzisiaj wszystko.
Życzę Wam samych słonecznych dni na następne tygodnie. ;)
Buziaki! :*
Nats

Użyte materiały:

1 komentarz:

KreatywnaTV pisze...

Pięknie wyszła Ci ta strona! Uwielbiam takie jasne zestawienia :D

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)