Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 9 października 2017

słodko i soczyście za jednym zamachem

Cześć!


Nadrabiam powoli swoje zaległości, połowa lipca już za mną! Poniższa strona to połączenie delikatnego różu z ostrym żółtym, w kartach z kitu Fresh. Połączenie sprawdza się idealnie! 


Możecie zobaczyć tutaj mnóstwo nowości, które pojawiły się niedawno w sklepiku. Wykorzystałam piankowy, biały alfabet, mój "must have" w przydasiach :) 


Nie zabrakło też malutkich naklejek, kwiatuszek pochodzi z kolekcji Shimelle.


Tutaj natomiast naklejka z kolekcji Whatever od Simple Stories. Kolekcja ta sprawdza się idealnie do ozdabiania dni bądź tygodni, które niestety nie były naszymi najmocniejszymi momentami, lub po prostu miałyśmy dość wszystkiego :D ja pierwszy raz w życiu ratowałam spieczone słońcem plecy... 



A na koniec moje wymarzone i długo wyczekiwane die cuts z kolekcji Oh My Heart od Pink Paislee. Uwielbiam kwiatowe motywy, więc praktycznie cała paczka kwiatów to dla mnie spełnienie marzeń :) 


Jak Wam się podoba taka prawie dwukolorowa strona? ;)

Wykorzystałam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)