Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 2 czerwca 2018

All you need is love

Witajcie, mili Goście, na Scrapkowym blogu :-)

Wczoraj świętowaliśmy Dzień Dziecka - nie mogło więc dzisiaj zabraknąć pracy o tematyce dziecięcej.


Do oprawienia zdjęcia mojego synka wybrałam papiery z kolekcji Cherry Blossom od Studio75. Na tle arkusza ze wzorem pisma ręcznego ułożyłam karty i tagi wycięte z arkusza dodatków i papieru nr 04:



Tytuł również wycięłam z arkusza dodatków i umieściłam w Miszmaszowej ramce, która idealnie pasuje do kwiatowego wzoru kolekcji :-) Kwiaty wiśni pokolorowałam markerami:


Dodałam też Miszmaszowy zegar - symbolizuje upływający czas, który najlepiej widać po rosnących dzieciakach :-)


Całość kompozycji podkreśliłam kamyczkami akrylowymi Primy i chlapaniem czarnym tuszem.
A oto lista użytych materiałów:


Wszystkiego najlepszego dla dzieci, tych dużych i małych!
Do zobaczenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)