Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 12 czerwca 2018

Ślubne kwiaty.

Hej!


Sezon ślubny dla mnie zaczął się na dobre i coraz więcej osób zgłasza się do mnie abym oprawiła ich życzenia dla nowożeńców. Oto jedna z propozycji w formacie DL, czyli czymś zupełnie nowym dla mnie:



Do wykonania użyłam papieru Maja Design. Romantyczne kwiaty idealnie pasują na taką okazję.


Pudełko utrzymałam raczej w prostej formie zdobiąc je jedynie kokardą oraz zawieszką.




W środku pudełka wkleiłam mini kopertę na prezent i ozdobiłam stemplem.


Na kartce natomiast dzieje się całkiem sporo!
Nie mogło zabraknąć oczywiście kwiatów, ale tym razem poszalałam też z perełkami. ;)





A Wy wybieracie się tego lata na jakiś ślub?
Buziaki! :*

Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)