Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 16 sierpnia 2018

Moc życzeń

Witajcie, drodzy Goście, na Scrapkowym blogu :-)

Dzisiaj mam dla Was lekką, delikatną kartkę idealną, by wpisać do niej moc życzeń ;-)


W tle ułożyłam warstwowo papiery z kolekcji Denim&Friends od Maja Design - moja ulubiona kolekcja tej firmy! Tematycznie męska, ale jak widać bez trudu można z niej stworzyć coś romantycznego :-) Górny narożnik ozdobiłam strzałką-naklejką American Crafts:


W centrum kartki warstwowy tekturowy zegar, który pokolorowałam mgiełkami przy pomocy pędzelka - chlapiąc zmarnowałabym za dużo cennego blasku w płynie na tak malutkie elementy ;-) Dodałam też bukiecik kwiatów Wild Orchid Crafts i Prima, ozdobiony znakiem "&" z tego samego zestawu naklejek, co strzałka - odwróciłam go do góry nogami, by uzyskać fajny ozdobnik:


Kółeczko z embossowanym napisem w środku ozdobiłam emaliowanymi kropelkami Echo Park.
Rzućcie też okiem na miłą przestrzenność :-)


Oto lista materiałów, które wykorzystałam:



I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!




1 komentarz:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)