Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 23 września 2018

wieczór panieński w zdjęciach

Cześć!
Dziś mam dla Was super prostą stronę z albumu Project Life. Zachowałam tutaj właściwie tylko jeden dzień z całego tygodnia - wieczór panieński ;) zdjęcia tak bardzo mi się podobają, że postanowiłam zachować je w "podstawowej wersji" - nie ozdabiałam ich żadnymi naklejkami ani dodatkami.


Niezmiennie używam kart tytułowych z zestawu Fresh. Pojawiła się też drewniana karta (mójfaworyt w tym kicie!) z zestawu Snapshots.


Dodatków jest tutaj naprawdę niewiele, ale znalazła tu miejsce wakacyjna naklejka Simple Stories oraz z kolekcji Beautiful ;) trochę ją zmniejszyłam i ze słowa "today" ucięłam początek ;)

Mam nadzieję, że strona Wam się podoba! Dajcie znać co sądzicie - odpowiada Wam taki prosty styl?
Buziaki!


wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)