Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 2 listopada 2018

Catch Your Dreams

Witajcie, mili Goście, na Scrapkowym blogu :-)

Na dzisiejszy post mam dla Was layout:


Połączyłam tu najnowsze kolekcje Mintay Papers, czyli Dear Diary na tle cudownych desek z Christmas Stories oraz kwiaty i ozdoby Primy, których resztki zostały mi z wcześniejszych kolekcji. Główne jednak motywy ozdobne pracowicie wycięłam z arkuszy Dear Diary ;-))



Linie kompozycji pod zdjęciem wyznaczyły karteczki journalingowe:



W roli tytułu zaś wystąpiła Miszmaszowa tekturka:


A oto materiały, jakie wykorzystałam:


A Wy lubicie wycinać ozdoby, czy jednak wolicie gotowe die-cuty?
Do następnego razu! :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)