Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 16 grudnia 2018

Świątecznie

Witajcie, mili Goście, na Scrapkowym blogu :-)

Tak, jak obiecałam w moim poprzednim poście, dzisiaj prezentuję Wam świąteczne kartki, jakie przygotowałam z kolekcji Christmas Stories od Mintay Papers:


Jak w przypadku wszystkich kolekcji autorstwa Karoli, tak i ta kolekcja zawiera mnóstwo elementów do wycinania oraz gotowe tagi, które można użyć do journalingu, project life czy też - jak w przypadku jednej z kartek - jako ramki do napisu :-)


Ułożyłam powycinane motywy w jedną kompozycję, dodałam embossowane tekturki Miszmaszu Papierowego oraz nieco blasku z pomocą kryształków i cekinów.



Na drugiej kartce Miszmaszowa tekturka stanowi bazę pod kwiaty i elementy ozdobne:


Zdjęcie robione przy zimowym ponurym świetle nie pokazuje dokładnie, jak kartka lśni dzięki brokatowi na tekturce i kryształkom - mam nadzieję, że widzicie chociaż perłowe kropelki udające płatki śniegu ;-)



Kartki, choć widocznie przestrzenne, bez problemu mieszczą się do koperty :-)

A oto materiały, które wykorzystałam:


To już ostatni mój tegoroczny post, dlatego życzę Wam cudownych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz mnóstwo weny w Nowym Roku! Do zobaczenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)