Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 21 marca 2012

ramka Simple Stories Year-O-Graphy

BETIK_SIGGIE

Dziś chciałam pokazać ramkę – przypominacz. Zazwyczaj mamy tendencję do przesuwania rzeczy "na jutro". Sama z własnego doświadczenia pamiętam przypadki kiedy z "jutro" robiły się całe tygodnie... A rzeczy ważnych nie należy przecież odkładać:) Życie jest tak kruche i ulotne, że warto w każdej chwili je celebrować. Świętowanie przeważnie kojarzy się z kolorami więc do zrobienia ramki użyłam papierów Simple Stories Year-O-Graphy.




Powycinałam kilka pojedynczych elementów z różnych arkuszów, dodałam kilka drobiazgów w postaci ćwieków, sznurka i drewnianej babeczki spryskanej glimmer mistem... Świętujemy na bogato więc dodałam jeszcze perełki w płynie i brokat:)





Żeby uniknąć monotonii niektóre elementy podkleiłam pianką 3D. Niby nic specjalnego a ważna prawda zawsze "na oku".

Betik

A oto użyte materiały:

1 komentarz:

Jadwiga pisze...

Ciekawa... ;))

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)