Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 21 czerwca 2012

Prima - dziewczęca ramka

TUSIA_SIGGIE

Moje dzieci rosną jak na drożdżach i coraz częściej pytają mnie o rozmaite tajniki scrapbookingu :) Ostatnio oboje zażyczyli sobie ramek z własnymi zdjęciami - do ich pokoju. Musiałam ulec i oto dziś pierwsza z nich - dziewczyńska :)

Moja córka uwielbia wszystko, co różowo (niestety ten wiek), ale nie potrafiłabym zrobić czegoś tak różowego, jak ona oczekuje - zdecydowałam się użyć kolekcji Almanac i Songbird, w których róż nie jest zjadliwy, tylko delikatny, bardziej łososiowy i w których wiele jest elementów czarnych i brązowych, co łagodzi ogólną różowość :)



Dokładna lista użytych materiałów znajduje się u dołu posta.




A jutro - ramka chłopięca :)
Życzę udanego dnia
Tusia

Oto lista użytych materiałów:

3 komentarze:

Karolina Bajek pisze...

o matulu, ależ cudna!!! prawdziwie dziewczęca :)

Unknown pisze...

Piekna ramka. Córcia na pewno zadowolona. Moja tez róż uwielbia na przemian z fioletem i .... od razu dodaje pozostałe kolory. Ale róż jednak na pierwszym miejscu. Nie ograniczam jej, z resztą ja tez róż lubię :D I w pracach scrapowych i w mojej szafie :)

piedra preciosa pisze...

Ta twarzyczka to cała mama :) A ramka jest piękna, dziewczęca ale nie przesłodzona.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)