Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 16 stycznia 2013

Tydzień Inspiracji - Dzień Babci i Dziadka - odsłona 1

Witajcie,
wczoraj zapraszałyśmy Was do zabawy w liftowanie, a już dzisiaj rozpoczynamy nowy cykl na naszym blogu, który będzie pojawiał się u nas raz w miesiącu pod nazwą Tydzień Inspiracji. Nasz Design Team liczy akurat 7 utalentowanych dziewczyn, stąd ten pomysł :). Podczas Tygodnia Inspiracji będziemy zamieszczać na blogu prace interpretujące w mniej lub bardziej bezpośredni sposób jeden temat. W styczniu tym tematem jest zbliżający się Dzień Babci i Dziadka – jedno z najmilszych chyba świąt w roku :) Pokażemy Wam wspaniałe pomysły naszych projektantek, ale także poprosimy Was, abyście podzieliły się z nami Waszymi pracami, które powstały lub powstaną specjalnie z myślą o najstarszych (i często także najbardziej kochanych :)) członkach rodziny. Na Wasze prace czekać będziemy od dziś przez 10 dni - do 25 stycznia do północy. Potem możliwość wklejania linków zostanie zamknięta, a my w drodze losowania wyłonimy zwyciężczynię (a może zwycięzcę, kto to wie? :)) naszej zabawy. Nagrodą Tygodnia Inspiracji jest bon upominkowy o wartości 50zł do zrealizowania w sklepie scrapki.pl :)
A zatem mamy przyjemność przedstawić dziś pierwszą pracę - "Babciny oldskul" prezentuje


Zrobienie kartki dla mojej babci to zawsze prawdziwe wyzwanie. Często potrafi bowiem jasno powiedzieć, że po prostu jej się nie podoba. Po kilku próbach nauczyłam się już, że musi być z czerwonym, musi być wyraziście i musi być coś o kochaniu. Inaczej nie przejdzie. W tym roku postanowiłam więc trzymać się tych wytycznych.
Jako bazę wybrałam fantastyczny, wzorzysty papier z kolekcji Cosmo Cricket. Kojarzy mi się z designem lat 50., więc może i babci przypomni młodość? Dalej trzymałam się już narzuconej przez niego kolorystyki. 


Miałam okazję wykorzystać alfabetyczny papier Studio Calico, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Te litery są tak nieziemskie, że można już nic do pracy nie dodawać, a będzie świetnie. 


By reszta napisu z nimi nie konkurowała, wykorzystałam małe literki z Primy oraz starałam się jak najwyraźniej napisać coś ręcznie. Pomógł mi w tym biały Distress Marker, który na pewno będzie teraz moim dobrym przyjacielem. Napisy na czarnym tle wychodzą wyjątkowo wyraźnie i w ogóle nie trzeba się z nimi męczyć.


Po cichu liczę na to, że w tym roku babcia będzie mniej krytyczna niż zwykle i w końcu trafię w wymagający gust.
Najlepszego wszystkim babciom i dziadziom!
Lejdi

Wykorzystane materiały ze sklepu scrapki.pl:


Zapraszamy serdecznie do udziału w naszej zabawie. Czekamy na Wasze scrapkowe dzieła dla Babć i Dziadków :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)