Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 28 marca 2013

Całus w pudrowych odcieniach


Ja wiem, że może czasem robię swojemu Lubemu krzywdę, oprawiając zdjęcia w delikatne, kobiece odcienie, ale czasem nie mogę się oprzeć. Zamarzyło mi się trochę delikatności, zamiast intensywnych kolorów. I po prostu musiałam natychmiast wcielić to w życie. 


Dobrze, że akurat pod ręką miałam sporo papierów w odpowiednich odcieniach :) Dziurkaczem powycinałam z tych papierów kółka i stworzyłam pudrową mozaikę, której tłem jest mój ulubiony papier z kolekcji Color Conspiracy "Daily Kate". Dla osiągnięcia jeszcze bardziej delikatnych kolorów, rozbieliłam je odrobiną rozwodnionego gessa.


Żeby nie zachwiać tej palety, wykorzystałam drobniutkie literki Pink Paislee i biały alfabet Primy, który lekko podkolorowałam na różowo. Wyszło słodko i tak, hmmm, miłośnie, prawda?


Was też czasem nachodzi na nagłą zmianę kolorystyki albo stylu?
Pozdrawiam
Lejdi

Potrzebne materiały znajdziecie w sklepie scrapki.pl:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)