Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 7 marca 2013

Rodzinny art-journal


Patrząc na moje prace, nietrudno zgadnąć, że na punkcie starych zdjęć mam fioła i uwielbiam historie mojej rodziny. O tym właśnie jest strona art-journalowa, którą chcę Wam dziś pokazać. 


W jej przygotowaniu pomogła mi kolekcja Echo Park Paper "Note to self". Jest tak wyjątkowa, klimatyczna, zróżnicowana i uniwersalna, że ostatnio wykorzystuję ją praktycznie w każdej swojej pracy. Inspirują mnie jej kolory i wzory, polecam każdemu, kto wciąż szuka własnego stylu, bo z nią na pewno szybko go znajdzie. Jako bazę natomiast wykorzystałam jeden z papierów od 7DotsStudio. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta, ponieważ są jednymi z papierów które najlepiej przyjmują "na siebie" duże ilości mediów. Więc kiedy skończy mi się papier akwarelowy używam papierów 7DotsStudio bez obaw o efekt mojej pracy.


Pozdrawiam,
Czekoczyna

Wykorzystałam następujące materiały:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)