Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 26 kwietnia 2013

Gościnna Projektantka - Enthia

Kochani,
dzisiaj mamy przyjemność gościć na naszym blogu zwyciężczynię naszej marcowej zabawy w liftowanie. Przed Państwem - Enthia :)


Witam serdecznie! Mam na imię Izabela, ale w świecie scrapowym funkcjonuję jako Enthia.
Jestem tegoroczną maturzystką (trzymajcie za mnie kciuki!) i scrapbookingiem zajmuję się już 3 i pół roku.
Ostatnio porzuciłam bałaganiarskie i lekkie scrapy na rzecz bardziej romantycznych i mixed-mediowych, koniecznie z dużą ilością kwiatków. :) Scrapbooking to moja największa pasja. Uwielbiam oprawianie wspomnień w albumy, scrapy. Chlapanie farbami i darcie papieru działa na mnie uspokajająco. Oprócz scrapbookingu uwielbiam książki i wspinaczkę górską. Możecie mnie znaleźć na moim blogu: http://scraproom-enthii.blogspot.com/

Na mój dzisiejszy występ przygotowałam mixed-mediowego scrapa. 


Bazę wykleiłam różnymi kawałkami papierów, by nadać pracy przestrzenną formę.Oczywiście nie mogło też zabraknąć różowej ecoliny i kwiatków. Stemplowanie i gryzmoły nadają tej pracy nieco zadziorny charakter.
Serdecznie pozdrawiam
Enthia

W pracy wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl:

2 komentarze:

alphabets pisze...

przepiękny! : )

Lejdi pisze...

wspaniały. brawo Enciaku!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)