Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 14 maja 2013

U progu dorosłości


Czasami zastanawiam się czy w dobie internetu, komputerów, ipodów, tabletów, wypasionych telefonów i innych dobrodziejstw technicznych jest jest jeszcze miejsce na zachwyt młodego człowieka nad ręcznie robionymi przedmiotami? Interesuje mnie i zastanawiam się, czy takie rzeczy są doceniane - nigdy nie pytałam i nie wiem - czy traktowane to jest jako śmieć czy coś wyjątkowego?


Po długiej przerwie, spowodowanej moją dość poważną chorobą, wracam z pracą, którą stworzyłam dla młodej dziewczyny, wkraczającej w życie dorosłe. 


Chciałam, by kartka była elegancka, a jednocześnie dziewczęca, czy mi się udało? Oceńcie sami.
Pozdrawiam
Zielonooka

Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl: 

4 komentarze:

Kreatywny Zakątek (huanita7) pisze...

Jest śliczna! Delikatna, dziewczęca, trochę romantyczna... idealne połączenie czerni z różem... cud, miód i orzeszki :)

Lilka pisze...

Jest przecudna!!

Anonimowy pisze...

kartka śliczna :)
nie potrafię odpowiedzieć na Twoje pytanie, czy wszyscy; ale ja na przykład nie lubię gier komputerowych, facebooka, godzin przed laptopem. Uwielbiam rękodzieło, sama się nim zajmuję i podziwiam mnóstwo wspaniałych twórców na blogach, a nie skończyłam jeszcze 18 lat :)

niezapominajka pisze...

Przepiękna... Na pewno pozostanie cudowną pamiątką na całe życie:)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)