Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 21 września 2013

Pozytywny wpis w SMASH-u

ANAI_SIGGIE

Dawno nie było u mnie wpisu SMASH-owego czy też art-journalowego :) Okazja trafiła się ostatnio, gdy naładowana pozytywnymi emocjami po wspólnym warszawskim scrapowaniu sięgnęłam po mój SMASH w rozmiarze mini. Przerzucając kolejne karty trafiłam na piękne czarne strony, które natychmiast skojarzyły mi się z ostatnią cudną kolekcją MME "Chalk Studio", którą jak już wiecie UWIELBIAM :) Inspiracja przyszła natychmiast - papiery Studio Calico z kolekcji "Here & There", które mają po pierwsze fajne pozytywne wzory, a po drugie całe mnóstwo elementów do wycinania!



Jak widzicie - wpis jest bardzo prosty. Trochę kolorowych papierów, kilka naklejek (tu jestem bardzo samolubna i zawsze najchętniej sięgam po naklejki z kolekcji 7 Dots Studio!), biały cienkopis, odbity niedbale stempel, trochę pasty strukturalnej i kawałki bawełnianego plastra :)
Ale - przekaz i emocje, które mi w tamtym momencie towarzyszyły są mega pozytywne :)
Moim zdaniem art-journalowanie (czy też SMASH-owanie) to doskonały sposób właśnie na to, żeby utrwalać takie dobre emocjonalne chwile - to wspaniała pamiątka na przyszłość. Ja uśmiecham się za każdym razem, gdy patrzę na te strony :)



Zwróćcie uwagę, że nawet w tak płaskiej formie, jaką jest wpis do SMASH-a, można pokusić się o użycie taśmy dystansowej. Niektóre z elementów zamontowałam na piankowych kosteczkach - trudno tu mówić o wielkiej przestrzenności, ale jednak moim zdaniem praca od razu zyskuje trochę różnorodności, a co za tym idzie - atrakcyjności :)

Jak zawsze - polecam Wam taką formę papierowej twórczości, bo to jeden z najłatwiejszych sposobów na dobrą zabawę i testowanie różnych technik :)
Pozdrawiam
Anai

A poniżej lista wykorzystanych materiałów:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)